niedziela, 26 lutego 2012

Drobiazgi większe lub mniejsze.

Witajcie :)
Dzisiaj chciałam Wam pokazać kilka drobiazgów, które stworzyłam kiedy mi się nudziło. Parę z nich zostało przerobionych z różnych mało przydatnych rzeczy, inne znowu robiłam od podstaw. Zapraszam do obejrzenia zdjęć.
Obrazeczek, który namalowałam już trochę czasu temu, żeby w wynajmowanym pokoju nie mieć samych białych ścian ;)

Serducho na szpilki, które zrobiłam przed chwilą.

Kolczyki Hello Kitty

Tzw. charms. Kiedyś była moda na takie bransoletki z mnóstwem przypinanych dodatków, oczywiście poszłam z nurtem i sama sobie taką stworzyłam :)

A to brosza z kameą, która przerobiłam z pierścionka kupionego bodajże w Orsayu. Pierścionek miał wręcz horrendalnej wielkości obwód, więc nie nadawał się na moje malutkie paluszki.

Broszka-kokardka do przypinania do ubrania czy innych dodatków.

A to dusik własnej roboty

A tak prezentuje się na mojej szyjce ;)

Opaska z kocimi uszkami. Uszka zostały zrobione z... niepotrzebnych wkładek do stanika. Może tutaj nie wyglądają zbyt ładnie, ale postaram się następnym razem o zdjęcie na mojej główce. Zobaczycie wtedy, że można je ułożyć blisko siebie lub w lekkim oddaleniu i że wyglądają dużo ładniej.

I to tyle na dzisiaj, gdy tylko znajdę czas wstawię kolejne zdjęcia.

Pozdrowienia :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...