niedziela, 26 lutego 2012

Gram w kolory–wyzwanie #2

Postanowiłam wziąć udział w moim pierwszym wyzwaniu na blogu Kreatywnym. Wyzwanie "Gram w kolory" znajdziecie tutaj: klik!
Stworzyłam mini-organizer z kieszonkami na drobiazgi, które łatwo się gubią. Można powiesić go, np. na klamce i umieścić w nim różności: klucze, zapalniczki, otwieracze... Co tylko Wam przyjdzie do głowy :) Zrobiłam go z filcu i muliny. Poniżej zdjęcia:


Mój aparat się zbuntował i pokazuje, że organizer ma mniej intensywne kolory. Cóż poradzić...


W przybliżeniu...

A tak sprawdza się w praktyce ;)

2 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się ten organizer... a aparat cóż mamy pogodę jaką mamy i nie zawsze uda nam się zrobić zdjęcia idealnie oddające rzeczywistość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie pogoda bywa różna, do tego większość prac zwykle kończę wieczorami i wtedy też robię zdjęcia (przy sztucznym świetle, którego w wynajmowanym pokoju mam dość mało). Poza tym nie mam zbyt dobrego aparatu, którym mogłabym robić zdjęcia... Stąd też przekłamanie kolorów ;) Cieszę się bardzo, że Ci się podoba. Pozdrawiam :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...