wtorek, 21 lutego 2012

Książka i wyobraźnia w trójwymiarze...?

Witajcie :)
Dzisiaj przedstawię Wam projekt, nad którym dość długo się napracowałam. Czy da się przedstawić jak działa wyobraźnia gdy czytamy książkę? Metaforycznie na pewno tak!
Do stworzenia tej „makietki” zainspirowało mnie kilka zdjęć książek, których wnętrza są wycinane by tworzyć wzory 3D, z których wystają różne elementy itp. Któregoś dnia znalazłam piękne zdjęcie motyli wyfruwających spomiędzy stron książki (niestety nie posiadam tego zdjęcia, aby móc je tutaj umieścić). Jako że uwielbiam zarówno książki jak i motyle, pomyślałam sobie „dlaczego by nie spróbować?” Na samym dole wpisu prezentuję Wam zdjęcia mojego „dzieła”.
Przepraszam od razu za rozmycie. Wiem, że jest niewprawne i nietrafne, ale bardzo chciałam się Wam pochwalić wynikiem mojego wysiłku, a na obecną chwilę nie posiadam miejsca w którym mogłabym zrobić dostatecznie ładne zdjęcia. Zdaję sobie też sprawę z tego, że grafik ze mnie żaden i obróbka fotografii pozostawia wiele do życzenia. Ale! Zamierzam dojść do wprawy także w tym temacie ;)


2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...