sobota, 10 marca 2012

Beret, zawieszki, broszki...

Witajcie :)
Jako że samopoczucie mi niezbyt dzisiaj sprzyja to tak „na szybko” chciałam Wam zaprezentować kilka rzeczy, które ostatnio ukończyłam.

Broszki w kształcie kotów:


 Zawieszki w kształcie książek:




Zawieszka z kameą:



No i feralny beret robiony na drutach... Coś pomieszałam i z tyłu beret odkształca się w dziwnie ułożony róg. Dodałam do niego broszkę filcową z kwiatkami co poprawiło nieznacznie jego wygląd:




Oczywiście mój aparat tworzy przekłamane kolory :/ Kolorystyka beretu w rzeczywistości jest taka jak na pierwszym zdjęciu. Nagłowiłam się, żeby w pełni było widać jak wygląda czerwony kwiatek, ale aparat mnie pokonał. Może jak będę trochę lepiej się czuć to pokombinuję jeszcze z  tymi zdjęciami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...