czwartek, 13 września 2012

Projekt nr 1

Nie pisałam Wam o tym co robiłam w wakacje, ponieważ zastanawiałam się nad tym czy ten dość ekscentryczny projekt wypadałoby tu zamieszczać. Ale czemu nie?
Otrzymałam zlecenie, dość kontrowersyjny projekt od studentki seksuologii: stworzyć poduszki w kształcie żeńskich narządów rozrodczych. Projekt miał przypominać dzieła tej pani: http://www.houseochicks.com/puppets/minis_Venus.html

Wynik długiego i żmudnego szycia (niestety ręcznego) przedstawia się tak:


Szczerze mówiąc kolorystycznie mi nie przypadł do gustu. Czemu? Bo zakupiony welurowy fiolet na aukcji allegro wyglądał zupełnie inaczej. Tutaj przypomina bardziej sine bordo niż fiolet. Miałam kupić aksamit ale nigdzie w Polsce (sic!) przez internet nie sprzedają fioletowego aksamitu w takim odcieniu jak potrzebowałam. Pozostało mi się męczyć z przeszywaniem grubego weluru :) 


Poza tym kolorystyka się zgodziła. Jedynym problemem była popsuta maszyna do szycia, przez którą musiałam wszystko robić ręcznie. 


Jedyną rzeczą, która wkurzała mnie od początku projektu to wiecznie prujący się atłas. Ale i na to znalazłam radę ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...