niedziela, 7 kwietnia 2013

Sir Kot

Uf, dawno mnie tu nie było. W każdym razie, w tym roku, w związku z zabawą na facebooku zobowiązałam się, że 5 osobom w ciągu tego roku dam jakiś nieoczekiwany prezent. Oczywiście, jak to ja, nie mogłam się powstrzymać przed tym, żeby to nie było rękodzieło. Jak na razie jeden prezent już powędrował do nowej właścicielki. Zdjęcia niestety, jak zwykle robione aparatem z komórki więc jakość denna, wybaczcie.

Oto on: Sir Kot.
Pudełko od prezentu :D
Pan Kotę w pudełku

No i w całej okazałości - Sir Kot


5 komentarzy:

  1. Świetny jest. Z czego go zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z masy plastycznej Fimo Air. Wysycha pod wpływem powietrza :)

      Usuń
    2. O, w sumie raz z takiej korzystałem. Czym ją malujesz?

      Usuń
    3. Farbkami akrylowymi a następnie kładę matowy lakier w sprayu

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...