sobota, 31 stycznia 2015

Powrót

Nastał długo oczekiwany odpoczynek od nauki, w związku z tym już niedługo pojawi się tutaj kilka świeżych wytworów. Materiały już zamówione, gdy tylko pojawią się u mnie, biorę się do roboty.

A dzisiaj kilka staroci z wakacji. Latem "bawiłam się" w Photoshopie i InDesingnie. Większość rzeczy, które powstały to koszmarne potworki (szczególnie typograficzne). 

Prezentuję Wam poniżej pierwszą i ostatnią stronę niewymiarowego, wymyślonego tomiku poetyckiego z najbardziej znaną czcionką świata :D


A tutaj kilka rzeczy z Photoshopa.



No cóż, geniuszem grafiki z pewnością nie zostanę. Muszę popracować nad kreską, co najlepiej widac na ostatniej pracy. Ta nerwowość rysunku prześladuje mnie także w szkicowaniu ołówkiem. Wydaje mi się, że ta tzw. niepewna ręka wynika przede wszystkim z braku wprawy. Pora więc poćwiczyć rysowanie ołówkiem.

Mam ostatnio "fazę" na szycie. Zamówiłam już tkaniny, ale niczego Wam wcześniej nie zdradzę. Mam nadzieję, że już niedługo zaprezentuję tutaj wyniki i sami się przekonacie co wyszło z tego wszystkiego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...