sobota, 14 marca 2015

Przyborniki

Trochę mnie tu nie było, ale to dlatego, że miałam ostatnio urwanie głowy. Mam bardzo dużo pomysłów na nowe DIY, ale niestety większość z nich wymaga czasu. Na razie moją głowę zajmuje to:

Zostałam obdarowana dziewięcioma opakowaniami po Pringlesach. Nawet nie wyobrażacie sobie jak wiele rzeczy można z nich zrobić!


Pierwszą z nich są przyborniki na flamastry, długopisy, etc. etc. Potrzebne do tego będą dwa papiery ozdobne (dwustronne)...


...i paczka po Pringlesach. Musimy ją przeciąć na pół.


Żeby ułatwić sobie odrysowywanie obwodu założyłam na Pringlesy tekturkę z taśmą malarską.


Teraz rysuję linię po środku pudełka.


Przecinam całość skalpelem.


W ten sposób otrzymuję dwie osobne części. 


Na tą bez dna zakładam zamknięcie od paczki.





Zamknięcie smaruję klejem.


Wciskam opakowanie mocno w zamknięcie.


Teraz należy zaczekać aż całość wyschnie. Nadmiar kleju ze środka można wytrzeć.


Przez ten czas zaznaczam sobie ile papieru ozdobnego będę potrzebować do obklejenia pudełka.


Odrysowuję potrzebny materiał.


A następnie go wycinam.


Całe pudełko smaruję klejem i obklejam przygotowanym papierem.




Dodaję u góry i u dołu paseczek wzoru z drugiej strony.


I tak wygląda gotowy przybornik.


Pora na kolejny. Tym razem w innych kolorach.



Tutaj oba gotowe przyborniki.


Potrzebowałam jeszcze przybornika na malutkie kredki. Wykonałam go ze szklanki po nutelli, papieru ozdobnego i kilku ozdób: biedronek oraz materiałowej łodygi z listeczkami.


A tutaj wszystkie trzy przyborniki. Naprawdę się przydadzą!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...